06 november 2017

familie bezoek

zo zag het er uit toen wij er naar toe gingen,dus dat was best te doen.

tante Mien hete ons welkom en verzocht ons om ons netjes te gedragen.


Ome Teun hield ons goed in de gaten en zocht vast een mals hapje uit. 


Bertus zag ons aankomen en dacht voordat alles weer op is zal ik mijn deel vast nemen. 


Ach en Flipje dacht mij slaan ze wel over,hier ziet toch niemand een hert in. 


een rustpunt aangeboden door de Directie, 


O jeetje daar heb je hen weer,gauw even dooreten anders blijft er weer niets over. 


Nee Mama je bent met mij bezig ,laten zij maar gewoon een nummertje trekken. 


Jullie vinden het toch niet erg dat ik gewoon doorga He want ik heb nog zoveel te doen. 


dit is een introductie van de zomerspelen (rest volgt) 


en dan toch nog op zijn hollands heerlijk verzopen.(wordt vervolgd) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten